ΜΑΘΗΜΑΤΑ ONLINE
Μία φορά την εβδομάδα, ένα δύωρο, για οκτώ εβδομάδες (σύνολο 16 ώρες)
Τα μαθήματα γίνονται online μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ZOOM και είναι ιδιαίτερα για κάθε άτομο. Οι ώρες κανονίζονται ανάλογα το πρόγραμμα του μαθητή.
Η σωστή γραφή είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλά παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου που πρόκειται να δώσουν εξετάσεις για τις Πανελλήνιες και έχουν πρόβλημα με τον γραφικό χαρακτήρα τους.
Όσον αφορά στα παιδιά Γυμνασίου, είναι μία πολύ καλή ηλικία να βελτιώσουν τα γράμματά τους, εν΄όψη του Λυκείου που τα πράγματα θα είναι πολύ πιεσμένα λόγω χρόνου. Έτσι, θα έχουν το χρόνο μέχρι το Λύκειο να έχουν θεαματικές αλλαγές στα γράμματά τους.
Όσον αφορά στα παιδιά Λυκείου, το βασικό πρόβλημα στη βαθμολογία των πανελληνίων εξετάσεων μπορεί να είναι η αφαίρεση στη βαθμολόγηση, λόγω της κακής εμφάνισης του γραπτού τους, που πιθανόν κάνει έναν εξεταστή να μην μπορεί να διαβάσει τα γραπτά, άρα πώς θα τα αξιολογήσει.
Δεν είναι, όμως, ο σκοπός μόνο η βαθμολογία των πανελληνίων. Ο σκοπός είναι τα παιδιά να αποκτήσουν έναν τέτοιο καλό γραφικό χαρακτήρα, που θα τα συνοδεύει σε όλη τους την εκπαιδευτική και επαγγελματική ζωή και θα τα κάνει να νιώθουν αυτοπεποίθηση χωρίς να ντρέπονται να δείξουν τα γράμματά τους.
Αυτό επιτυγχάνουμε με αυτά τα μαθήματα. Δυστυχώς, το εκπαιδευτικό σύστημα, δεν βοηθάει τα παιδιά να κάνουν καλά γράμματα κι έτσι, όποιος πλέον γράφει όμορφα, θεωρείται άτομο με επιπλέον προσόν-ικανότητα.
Μετά τη λήξη των μαθημάτων, ο μαθητής γνωρίζει πλέον να γράφει με το νέο του γραφικό χαρακτήρα και όσο τον εξασκεί τόσο να τον βελτιώνει.
Μία φορά την εβδομάδα, ένα δύωρο, για οκτώ εβδομάδες (σύνολο 16 ώρες)
Τα μαθήματα γίνονται online μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ZOOM και είναι ιδιαίτερα για κάθε άτομο. Οι ώρες κανονίζονται ανάλογα το πρόγραμμα του μαθητή.
Τα παιδιά που θα ενδιαφερθούν δεν θα πρέπει να έχουν προβλήματα που χρήζουν εργοθεραπεία πχ δυσλεξία ή δυσγραφία. Σε αυτές τις περιπτώσεις η καλλιγραφία δεν μπορεί να βοηθήσει ως πρωτεύουσα θεραπεία.
Το παιδί θα πρέπει να τελειώσει με τις συνεδρίες εργοθεραπείας και κατόπιν να κάνει τα μαθήματα καλλιγραφίας, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε την βελτίωση που επιθυμούμε.
Παρακάτω αναφέρονται ορισμένα δείγματα γραφής μαθητών Λυκείου ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ τα μαθήματα Βελτίωσης γραφικού χαρακτήρα.
Έχει διαπιστωθεί ότι οι 10-12 ώρες μαθημάτων είναι αρκετές για να έρθουν στο αποτέλεσμα που βλέπετε. Πάντα, βέβαια, εξαρτάται την ιδιαιτερότητα του κάθε ατόμου και, εννοείται, από την εξάσκηση που κάνει.
Κώστας, μαθητής Γ’ τάξης Λυκείου, 18 ετών
Ο Κώστας μαθητής του 19, είχε παράπονα από τους καθηγητές του για την παρουσία του γραπτού του. Με 12 ώρες μαθημάτων, σε ένα μήνα κατάφερε μία καταπληκτική αλλαγή στον τρόπο γραφής του.
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ
Παναγιώτης Τ. 17 ετών
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ
Νίκος Κ., φοιτητής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Οικονομικό Τμήμα
Ο Νίκος, είναι φοβερός μαθητής γι αυτό άλλωστε και φοιτά σε πανεπιστήμιο. Η αλήθεια είναι ότι είχε ένα πρόβλημα με τα γράμματά του.
Εδώ φαίνεται ο γραφικός του χαρακτήρας πριν και μετά τα μαθήματα.
Τα μαθήματα κράτησαν 12 ώρες λόγω της απόστασης που έπρεπε να κατεβαίνει στην Αθήνα ανά ενάμιση μήνα.
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ
Ελένη Κ., 16 ετών
Σε αυτό το γραπτό, δεν υπήρχε περίπτωση να μπορέσει να το διαβάσει ο καθηγητής και εν συνεχεία ο εξεταστής στις πανελλήνιες. Η βελτίωση είναι εμφανής
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ
Ειρήνη, μαθήτρια Γ Λυκείου, επαναλειπτικές πανελλαδικές
Η Ειρήνη έδωσε τις πρώτες της πανελλήνιες εξετάσεις με τον γραφικό χαρακτήρα που βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία.
Ήταν άριστη μαθήτρια, όμως, τα γράμματά της δεν την βοήθησαν αρκετά και αυτό λόγω του ότι είχε προβλήματα και έκανε εργοθεραπείες. Τελειώνοντας την εργοθεραπεία ξεκινήσαμε τα μαθήματα.
Την επόμενη χρονιά έδωσε και πάλι πανελλήνιες, κάνοντας παράλληλα και μαθήματα καλλιγραφίας.
Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπετε την βελτίωσή της. Δεν είναι αυτή που περιμένει κάποιος (η καλλιτεχνική βελτίωση), όμως, έδωσε έναν φοβερό αγώνα για να φτάσει σε αυτό το σημείο.
Η Ειρήνη τη δεύτερη φορά πέρασε στο παιδαγωγικό…
ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ