ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
ΜΑΘΗΤΩΝ
“ Ο γιος μας είναι άριστος μαθητής. Οι καθηγητές, όμως, δεν μπορούν να διαβάσουν τα γράμματά του. Συνεχώς του κάνουν παρατηρήσεις, αλλά δεν ξέρει τι να κάνει. Έχουμε απογοητευτεί. Υπάρχει κάποιος τρόπος να αλλάξει αυτό; Μπορείτε να βοηθήσετε;”
“ Η μικρή, ενώ έγραφε πολύ όμορφα γράμματα μέχρι την τρίτη δημοτικού, από κει και έπειτα, δεν διαβάζονται. Κάνει μόνη της προσπάθειες, προσπαθούμε κι εμείς να τη βοηθήσουμε, αλλά δεν καταφέρνουμε κάτι.”
“Ο γιος μας είναι στο γυμνάσιο, τα γράμματά του είναι άθλια. Οι καθηγητές δεν ασχολούνται πλέον με το γραπτό του. Δεν διαβάζεται καθόλου. Ενώ είναι άριστος μαθητής, είναι σε μόνιμο εκνευρισμό, καθώς πρέπει να δικαιολογείται για τα γράμματά του”
“Το παιδί μας ετοιμάζεται να δώσει εξετάσεις σε πειραματικό σχολείο. Η γενικότερη παρουσία του γραπτού του είναι αποτρεπτική. Όχι μόνο στα γράμματα, αλλά και στην συνολική παρουσία. Ένα αλλοπρόσαλλο γραπτό. Σκεφτόμαστε ότι αυτό το πρόβλημα, θα είναι εμπόδιο για την μετέπειτα πορεία του σε οποιεσδήποτε εξετάσεις και κυρίως, στις πανελλήνιες”
γιατί θέλουν να αλλάξουν τα γράμματά τους σε τόσο μεγάλη ηλικία:
“Πρωτοετής φοιτητής, πήγα να πάρω τα αποτελέσματα του εξαμήνου. Δίπλα στο όνομά μου ήταν ένας αστερίσκος. Η υποσημείωση από κάτω έγραφε: “θα διορθωθεί, όταν διαβαστεί”. Εννοείται, έχασα το εξάμηνο, ο καθηγητής ποτέ δεν μπόρεσε να το διαβάσει. Το θεώρησα μεγάλη ήττα, 19 χρονών να απορρίπτομαι για τον γραφικό μου χαρακτήρα. Γι αυτό θέλω να διορθώσω τα γράμματά μου, δεν γίνεται να χάνω συνέχεια εξάμηνα”
“Είμαι στο μεταπτυχιακό, 29 ετών, μηχανολόγος μηχανικός. Όταν πήρα το πτυχίο μου, ο βαθμός του δεν ανταποκρινόταν στις γνώσεις μου και στην αξία μου. Κι αυτό, γιατί σε όλες τις εξετάσεις παρέδιδα ακαταλαβίστικα γραπτά και δεν μπορούσαν οι καθηγητές να τα διορθώσουν. Καταλαβαίνετε, δεν ασχολιόντουσαν μαζί μου πλέον. Λοιπόν, στο μεταπτυχιακό, δεν έχω σκοπό να πάθω το ίδιο, θέλω ένα σωστό γραπτό, γιατί με αυτόν τον βαθμό έχω σκοπό να φύγω εξωτερικό, θέλω μία καλή θέση για διδακτορικό”
Αυτά και πάρα πολλά άλλα περιστατικά έχω ακούσει εδώ και 14 χρόνια που κάνω το μάθημα “ Βελτίωσης Γραφής”
Έχω αντιμετωπίσει πολύ άσχημα γραπτά, γραπτά που δεν διαβάζονται, κείμενα άσχημα τοποθετημένα επάνω στο χαρτί.
Σας λέω, λοιπόν, ότι όλα αυτά αντιμετωπίζονται με 100% επιτυχία, εφόσον, όμως, το παιδί είναι συνειδητοποιημένο και πραγματικά θέλει να κάνει το απλό, σύντομο αλλά πολύ σημαντικό βήμα. Να προσπαθήσει να αλλάξει αυτή την κατάσταση και να κάνει τα μαθήματα βελτίωσης γραφής-καλλιγραφίας.
Μια αρνητική κατάσταση που τα παιδιά τη βρίσκουν μπροστά τους, όχι μόνο στο σχολείο, αλλά και αργότερα, στο πανεπιστήμιο ή στις δουλειές που θα εργαστούν.
Παιδιά με άσχημα γράμματα στο σχολείο, στο μέλλον γίνονται ενήλικες με χαμηλή αυτοεκτίμηση σε θέσεις καριέρας.
Να τονίσω ότι τα μαθήματα Βελτίωσης Γραφής-Καλλιγραφίας, έχουν επιτυχία ΜΟΝΟ όταν το παιδί θέλει πραγματικά να δουλέψει ενσυνείδητα. Παιδιά που έκαναν μαθήματα με την πίεση των γονιών τους, δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα ή τα παρατούσαν.
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι τα γράμματα είναι ένα εφόδιο μόνο για το σχολείο. Κι όμως, όχι. Τα όμορφα γράμματα και η σωστή παρουσία του γραπτού είναι εφόδιο, κυρίως, για την μετέπειτα ζωή τους. Αλήθεια, τι πρακτικό θα κρατήσουν τα παιδιά από το σχολείο και για πάντα; Μόνο τη γραφή και την αριθμητική. Σκεφτείτε το λίγο.
Και ποιο είναι το αποτέλεσμα σε όλο αυτό που κάνουμε; Ποια είναι η δική μου ικανοποίηση; Μα η επιτυχία των παιδιών που φαίνεται και στις δικές σας αξιολογήσεις.
Σας παρουσιάζω μερικές:
“Προσπαθούσαμε τόσο πολύ να δείξουμε στο παιδί μας πώς να διορθώσει τα γράμματά του, είχαμε απελπιστεί. Σας ευχαριστούμε γιατί το παιδί μας κατάφερε, σε πολύ σύντομο διάστημα να πετύχει μία ολική αλλαγή στο γραπτό του και να είναι ευχαριστημένη πλέον και η δασκάλα του”
“Ο Κώστας ήταν άριστος μαθητής με χάλια γράμματα. Όπως σας είχαμε πει, τα γράμματά του ήταν το μοναδικό άγχος των καθηγητών του για τις πανελλήνιες. Πέτυχε, αυτά που δεν μπόρεσε να πετύχει μόνος του από το δημοτικό. Ούτε κι εμείς ξέραμε πώς να τον βοηθήσουμε. Τώρα είναι πραγματικά στο χέρι του η επιτυχία”
“κα Λένα, ο Δαμιανός απέκτησε αυτοπεποίθηση με τα νέα του γράμματα, που αυτό ήταν το πιο σημαντικό για μας. Μέχρι τώρα μόνο παρατηρήσεις είχε στο σχολείο από τους δασκάλους. Αυτό το πράγμα είχε αρχίσει να τον κάνει εριστικό και επιθετικό απέναντι σε οποιαδήποτε συμβουλή. Οι δάσκαλοι μου το είχαν ξεκόψει ότι δεν θα αλλάξει ποτέ. Ήσασταν η τελευταία μου προσπάθεια. Χάρη σε σας, ο Δαμιανός απέκτησε αυτοεκτίμηση κι αυτό φάνηκε και στα μαθήματά του. Ήταν από τα μαθήματα που έκανε που δεν το μετανιώσαμε ποτέ. Πόσο σας ευχαριστούμε”
Τελειώνοντας τα μαθήματα να σας ευχαριστήσουμε γιατί η Μαριάνθη μας, όχι μόνο άλλαξε τα γράμματά της, αλλά έγινε και καλλιγράφος όπως πάντα επιθυμούσε. Τώρα δείχνει καλλιγραφία και στις φίλες της. Το ηθικό της είναι στα ύψη. Δεν βελτίωσε μόνο τα γράμματά της, αλλά και όλη την καθημερινή της στάση. Θέλει παντού τάξη και καλαισθησία. Από τα ρούχα της, μέχρι την τσάντα του σχολείου, μέχρι το γραφείο που κάθεται. Δεν το περιμέναμε. Το έχω προτείνει σε όλους τους γνωστούς μας. Να είστε καλά, ευχαριστούμε”
Θέληση. Και μόνο θέληση.
Δεν υπάρχει μαθητής που έχει έρθει σε μένα με θέληση και να μην έχει την απόλυτη επιτυχία τελειώνοντας τα μαθήματα. Κι όταν λέμε θέληση, εννοούμε θέληση του μαθητή και όχι του γονέα, καθώς ο μαθητής θα είναι αυτός που θα δουλέψει.
Επιτυχία εγγυημένη
ΔΕΝ θα πρέπει να υπάρχει θέμα εργοθεραπείας, καθώς τα μαθήματα βελτίωσης γραφής-καλλιγραφίας, δεν μπορούν να βοηθήσουν από μόνα τους, άτομα που έχουν τέτοια θέματα. Αν έχετε τέτοιες ενδείξεις για το παιδί σας, θα πρέπει πρώτα να έχετε συμβουλευτεί έναν ειδικό, να διαγνώσει αν το παιδί χρήζει εργοθεραπείας, να έχετε τελειώσετε τις απαραίτητες συνεδρίες, και κατόπιν να κάνουμε το μάθημα βελτίωσης γραφής. Σε αυτή την περίπτωση η επιτυχία εξαρτάται από το πόσο μεγάλο ήταν το πρόβλημα του παιδιού.
Πριν ξεκινήσουμε, εφόσον θέλετε, μπορεί να γίνει ένα διαδικτυακό ραντεβού 20-30 λεπτών στον μαθητή δωρεάν.
Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα. Θα ήταν καλό να δω τη γραφή του παιδιού, να δω την ανταπόκρισή του σε κάποια τεστ που θα του κάνω, αλλά το κυριότερο από όλα με ενδιαφέρει να δω τη διάθεσή του. Παιδιά που βλέπετε εξ΄ αρχής, ότι δεν θέλουν πραγματικά να κάνουν το μάθημα, καλό θα ήταν να μη συνεχίσουν κι αυτό διότι δεν θα υπάρχει επιτυχία. Παιδί, που είναι αρνητικό, και κάνει τα μαθήματα, επειδή πιέζουν οι γονείς, είναι καταδικασμένο να αποτύχει.
Αν έχετε μιλήσει με το παιδί κι είστε απολύτως σίγουροι ότι θέλει να παρακολουθήσει τα μαθήματα, αυτό το βήμα μπορούμε να το παραβλέψουμε.
Η ηλικία των παιδιών, που μπορούμε να ξεκινήσουμε τα μαθήματα, είναι αυστηρά από Δ’ Δημοτικού και πάνω.
Τα μαθήματα είναι ιδιαίτερα, διαδικτυακά και διαρκούν ελάχιστο χρόνο, σε σχέση με άλλες εκπαιδεύσεις πχ ξένες γλώσσες, μουσική κλπ
Η διάρκειά τους είναι περίπου 3 μήνες, ενώ στους μεγαλύτερους μαθητές, το διάστημα αυτό είναι μικρότερο.
Μετά το πέρας των μαθημάτων, υπάρχουν οι επαναληπτικές ασκήσεις που δίνονται στο παιδί για να τις κάνει καθημερινά, και μπορεί ο γονιός, όσες φορές θέλει, να μου στέλνει γραπτά του παιδιού να τα διορθώνω και να το καθοδηγώ.
Επίσης, δύο φορές το χρόνο, Απρίλιο και Σεπτέμβριο υπάρχει ένα ομαδικό μάθημα για όλους τους παλαιούς μαθητές, ώστε να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους και να διορθώσουν τυχόν λάθη που κάνουν. Το μάθημα αυτό είναι ΔΩΡΕΑΝ
Στους μαθητές/τριες μου προσφέρω πολλά εργαλεία για να διατηρήσουν την επιτυχία τους, και να έχουν απόδοση της προσπάθειάς τους και του κόπου που έκαναν.
Μην ξεχνάτε, η όμορφη γραφή και η σωστή παρουσία του γραπτού, θεωρείται πλέον προσόν για έναν άνθρωπο, όπως μία ξένη γλώσσα.
Σημαντική Σημείωση: Τα μαθήματα κλείνονται σε πακέτα (τριών ή έξι συναντήσεων) ανάλογα την ηλικία του παιδιού, και δεν επιστρέφονται τα χρήματα που πακέτου. Γι αυτό είναι σημαντικό να είστε σίγουροι ότι το παιδί σας θέλει πραγματικά να τα παρακολουθήσει και να μην του το επιβάλλετε το μάθημα.
Μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μου, συμπληρώνοντας τη φόρμα και εγώ θα σας καλέσω ώστε να μιλήσουμε για τις ιδιαίτερες ανάγκες του παιδιού σας
ή καλώντας με στο τηλέφωνο 6934 681717 για περαιτέρω πληροφορίες.