Εδώ έχουμε το Βασίλη, μόλις 13 ετών, Α’ Γυμνασίου.
Ξεκίνησε τα μαθήματα βελτίωσης γραφής στις 15 Οκτωβρίου και όταν ήρθε, του είπα να μου γράψει μία πρόταση να δω τα γράμματά του, γιατί είχε ξεχάσει ένα δικό του τετράδιο.
Έχουμε κάνει έως τώρα 3 μαθήματα (από τα 6 συνολικά που είναι για την ηλικία του) και χθες, ενώ δεν ήταν ακόμη στην ώρα του, ήθελα να τον δοκιμάσω, να δω τι μπορεί να κάνει, τι βελτίωση θα μπορούσε να έχει από την τρίτη φορά ήδη.
Η δεύτερη σειρά είναι από το χθεσινό τρίτο μας μάθημα.
Έμεινα, βέβαια, πολύ ικανοποιημένη και πολύ χαρούμενη, διότι η Α’ Γυμνασίου είναι μία δύσκολη τάξη. Τα παιδιά μόλις έχουν φύγει από το δημοτικό, οπότε ακόμη έχουν μία ανωριμότητα και δεν είναι καν προς το Λύκειο, όπου εκεί είναι εντελώς ώριμα να κατανοήσουν και να “πιάσουν” αμέσως το νόημα του μαθήματος. Οπότε εκεί στο μεσοδιάστημα, πάντα έχεις έναν προβληματισμό πόσες ακριβώς συναντήσεις θα χρειαστεί ένα παιδί της Α’ Γυμνασίου.
Ο Βασίλης με εξέπληξε ευχάριστα και, αν στο τρίτο μάθημα έχει τέτοια βελτίωση, φαντάζομαι τι γράμματα θα κάνει τελειώνοντας κι ακόμη πόσο θα τα βελτιώσει εν καιρώ.
Συγχαρητήρια στο Βασίλη για την προσπάθειά του και για τους υπόλοιπους γονείς που ανησυχούν, να ξέρουν, ότι δεν υπάρχει παιδί που να μην έχει φτιάξει τα γράμματά του με τα μαθήματά μου.